Servicebeurt voor jouw business

Podcast #273

24 juli 2020  |   door Pieter Henzen

Afgelopen week was ik bij de garage, omdat onze auto een servicebeurt moest krijgen. Het is altijd weer spannend wat de status van de auto is. Gelukkig viel het heel erg mee. Het enige grote onderhoud waren nieuwe remschijven en -blokken voor. En dat is slijtage door gebruik. De auto is weer tip top en wij kunnen heerlijk op vakantie. Dit gaf mij de inspiratie voor deze podcast. Eigenlijk zou je als ondernemer ook 1 à 2 keer per jaar een servicebeurt moeten uitvoeren van jouw bedrijf. 

 

In deze podcast neem ik je mee om die servicebeurt van jouw bedrijf uit te voeren. We maken een analyse op basis van het Business Groei Model (Dit model kan je hier downloaden in de podcastnotities) en kijken waar voor jouw eventuele verbeterpunten zitten. We bekijken acht gebieden binnen jouw bedrijf waarop we die analyse doen. Met als doel dat jouw bedrijf weer helemaal up tot date is en de komende maanden weer goed verder kan groeien!

 

Ik wens je veel luisterplezier!

" There are no quick wins in business.
It takes years to become an overnight success "

 

Richard Branson

Blaadje