Wat is jouw klantwaarde strategie?
Podcast #274
31 juli 2020 | door Pieter Henzen
In deze vakantieperiode herhaal een ik aantal zeer waardevolle podcasts die ik in de afgelopen 3 jaar heb opgenomen. Deze keer een podcast uit september 2017. Ik was toen in Amsterdam omdat ik met Annemieke, mijn partner in leven en in business, ging eten bij 2 sterren restaurant Librije’s Zusje (tegenwoordig Spectrum) in het Waldorf Astoria. Ze was jarig dus een goede reden om dat daar te vieren. En wat ik daar beleefde was de inspiratie voor deze podcast.
Deze podcast gaat over welke strategie jij als bedrijf kiest om marktleider te worden in het leveren van waarde aan je klanten. Bij het Zusje doen ze dat door persoonlijke aandacht en hun servicegraad die ongelooflijk hoog is. En ze hebben ook nog een aantal andere strategieën. En met deze strategieën zou het zo maar kunnen zijn dat jij de nieuwe Apple wordt!
In podcastnotities vind je het model van Tracy en Wiersema dat ik uitleg in deze podcast en daarnaast zitten er een aantal vragen bij die je helpen om je bedrijf te verbeteren.
Ik wens je veel luisterplezier!
" There are no quick wins in business.
It takes years to become an overnight success "
Richard Branson
