PODCAST #178
Meer omzet met de Goed-Beter-Best prijsstrategie
7 september 2018 | door Pieter Henzen
We gaan het hebben over de GBB strategie en hoe je hem effectief toepast. Nou kun je afvragen: “GBB, is dat de nieuwe hamburger van MCDonalds?” Nee, dat is het niet. GBB is een prijsstrategie die je ongetwijfeld kent, maar die nog onvoldoende wordt toegepast en die je heel veel kansen biedt als ondernemer. Ik las hierover een artikel in de Harvard Business Review van Rafi Mohammed van Culture of Profit en dacht: dit moet jij als ondernemer ook weten!
Je kent de strategie vast, want je we worden er regelmatig mee geconfronteerd: wanneer je een product of een dienst wilt aanschaffen en je meerdere keuzes krijgt. En de beste keuze staat dan vaak in het midden. Herkenbaar?
Daarom in deze podcast een verdieping in deze prijsstrategie. Meer achtergrond en informatie over hoe jij hem strategisch kan inzetten en je kansen op meer verkoop kan vergroten. Want deze strategie biedt je nogal wat mogelijkheden. Als je hem al toepast, dan weet ik zeker dat je vandaag zaken gaat horen waar jij je nog niet bewust van was. Kortom: een zeer waardevolle podcast die de moeite waard is om te luisteren.
Veel luisterplezier!
Wil je gratis ons magazine ontvangen?
Iedere week publiceren we een online magazine, boordevol inspirerende artikelen, podcasts, interviews en tips.
[wpforms id="880"]
We gaan vanzelfsprekend zorgvuldig om met je gegevens. Voortaan sturen we je wekelijks gratis tips en inspiratie om je bedrijf te laten groeien. Voor meer info bekijk de privacyverklaring .
" There are no quick wins in business.
It takes years to become an overnight success "
Richard Branson
